TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, June 7, 2011

MALAM NAMPAK LAIN LA...

Jenguk sebentar kat luar rumah pagi tadi sementara nak ke tempat kerja saja nak tengok ramai ke orang pergi  rumah tu, dengar kata ada orang meninggal...nampak clear je. Masa lalu tadi x de orang pon, kami tergelak sesama sendiri kenapa yek? adik kata nampak macam ada keranda semasa balik dari pasar malam, malam tadi.

Tu bukan keranda la itu motor yang di tutup dengan tikar getah la...Berdekah-dekah kami gelak, kau ni buat dosa kering je kata aku pada adik...Balik nanti bila cerita dengan mak mesti dia ketawa..mak cik tu kat hospital lagi lah. Sorry, sorry salah pandang le...

No comments: