TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, May 16, 2011

Cerita Hari Isnin...

  Alhamdulillah selesai sudah kenduri semalam semoga mak selamat pergi dan balik umrah 24hb Mei...

  Sepatutnya kat opis pagi ni de orang dari KPDN nak datang, order la macam2 kuih last-last x jadi pulak apa lagi makan le kami orang..tengah makan kak amy cakap tengok tu bos bangunan depan ( Wisma Ekovest) dah sampai, ingatkan naik kereta ke rupanya naik helikopter, terperanjat kami semua bukannya apa dah lama kerja kat sini x tau bos tu naik helikopter..siap tunggu lagi helikopter tu naik balik nak kepastian lah..dia naik betul la..keh..keh kami semua ketawa.

  Dalam masa tu mula le cerita kan bagus kalau bos kita ada helikopter cepat hantar tender, cepat pergi sana sini..ha..ha..banyak duit bos.

No comments: