TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, June 30, 2016

HADIAH RAYA KATANYA



Assalammualaikum....
Salam ramadhan semua...



selalu saya menolak bila cik hubby nak belikan set solekan ni, bukan apa masih ada lagi set solekan yang biasa saya guna sayang pula nanti tak terpakai

kebetulan tengahari tu saya tonton jom singgah produk ni sedang dipromosi oleh pengasasnya, kata aida aeish mama belilah mesti cantik kalau mama pakai, ialah adikkk

lepas berbuka boleh cik hubby kata dah lama dia berniat nak belikan saya produk ni, terus siap keluar dan beli...akhirnya produk idaman dalam genggaman


hadiah hari raya katanya
tq hubby


orang beli yang mahal kita dapat yang ni pun dah bersyukur...tetap berseri dipagi raya hihi

kata aida aeish samalah mama dengan yang kita tengok kat tv tengahari tadi huhu, dia dah cop nak kongsi lipstik dengan mama


15 comments:

LYAfrina said...

cantik la akak time raya nanti.. ye kak..bersyukur dgn apa y kita dpt ..mahal atau murah x penting ...

Kakzakie Purvit said...

Terbaiklah Nur. Lengkap semua ada..
V Asia buat kakak teringat iklan perempuan yg nak terjatuh dlm bas tu:)

Atie Yusof said...

seronot dapat hadiah raya, terutaman dr suami.. Alhamdulillah, boleh guna di pagi raya nti... :)

eima said...

ni suka cantik berseri di pagi raya la ni .. ni ke iklan dlm tv tu ... yg girl naik bus pastu tertonggeng tu

dear anies said...

berseri laaa akk kite raya nnt...

babYpose said...

Set make up baru la kan fresh Aida Aeish kan.. aunty pun suka.. doa anak tu dapat hadiah hari raya dengan izinNya.. nnti selpie ler QN boleh tatap wajah mu hehe :)

amirah said...

waa...syoknya kak...dpt hadiah plak lagi tu...

Wani Sukarno said...

salam singgah kak, wah memang make up cantik2 la raya nanti hii

Puan Kutu said...

Mesti lawa berseri la raya ni kan..untunglah dpt set solekan baru.hadiah hari raya yg best.hehe

Puan Kutu said...

Mesti lawa berseri la raya ni kan..untunglah dpt set solekan baru.hadiah hari raya yg best.hehe

LadyBird said...

Bestnye dpt hadiah raya.. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

hainom OKje said...

Wahhhh nampaknya tambah vouge lah ye pagi Raya tahun ni hihi....bukan baju baru jer, alat solek pun baru...

Nooriah Abdullah said...

Bestnya dpt hadiah sempena raya kan
Untung tuanpunya diri kan

aryan azra said...

wah seronoklah dapat hadiah raya, tentu berseri2 di pagi raya nanti, tak kisahlah harganya yang penting ingatan dari yang memberi

Siqah Hussin said...

Seronoknya dapat hadiah. Pasti berseri di hari raya ye kak :)