TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, September 14, 2015

Demi anak-anak

Salam.....

Sekarang semua tempat kena jerebu...kat rumah pula tak hujan-hujan bila malam terasa bahangnya..aduh panas...nyamuk jangan cakaplah bermaharajalela

Teringat kat rumah ada kelambu selalu dok pandang saja (adik ipar punya)...sakit pula hati bila anak-anak kena gigit walau dah pasang ubat nyamuk...

Akhirnya terbuka luas engkau dalam bilik...sesekali dok jenguk anak-anak ada pula nyamuk yang tersangkut kat luar kelambu...geli hati pula...berguna juga kelambu ni dikala kita memerlukannya

3 comments:

Kakzakie said...

Bagus ni Nur
Anak-anak pun selamat kita pun lega:)

Cantik pulaklah Nur.

Khai♥Rin : anies said...

Comel je dok dlm tu ;)

LZ - The Blog Owner said...

Salam Qhaifa Nur,

Bila tengok kelambu, teringat zaman dulu bila balik kampung.. Nenek akan sediakan kelambu.. Kelambu zaman dulu ada tali setiap sudut tak seperti kelambu modern seperti sekarang..