TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, June 25, 2013

SKTKP PULA BERSUKAN


Salam Semua...


Sabtu 22/06/2013

disebabkan aiman masuk perbarisan untuk rumah hijau, hubby pula kerja petang dapatlah luangkan masa ke sekolah aiman, azeem dan amzar hari itu untuk sukanan tahunan ke 19

ini gambar yang sempat saya snap, jom layan...




sekolah kebangsaan taman koperasi polis, fasa 2



guru besar beri ucapan...



tema rumah merah - Angry Bird



tema rumah biru - Bunga



tema rumah hijau - Sherk



tema rumah kuning - Transformer



senyum semua


keluar sekejap untuk sarapan pagi di restoran taqwa...



milo tabur sudah semestinya



roti canai biasa dan telur



azeem order tosei


masuk semula ke SKTKP kebetulan ada acara rebut gula-gula untuk tahun 1 dan dewasa



amzar dengan penuh semangat kutip gula-gula
 masuk terus dalam baju



tengoklah hasilnya



turn budak dewasa pula
 azeem baju kaler merah tu
sampai rumah mama sorok semua gula-gula


15 comments:

Tina Othman said...

Wah bestny, tema rumah sukan pun advance

Khai♥Rin : anies said...

tumpang seronok! sbb da lama x tgk sukan sekolah

e!ya said...

klu xsorok gula2 tuee..kompom dok makan jer kan hehehe

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...



waa kemain banyak die dapat gula-gula..
sampai umah kena sorok ek...

uwais belam ader sukan lagik...
tak sabar nak nengok uwis bersukan

Kakzakie said...

Bila dah banyak sangat mama pulak sorok ye:)

Kesuma Angsana said...

xde jerebu ke !

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Anak akak sukan 7hb Julai nanti Nur... tu pun kalau tak jerebu lah...

Bestnya dapat gula2 banyak tu Amzar :D

NM02 said...

entah kenapa, sampai skang saya panggil res taqwa tu takurdas. hahahaha

Tihara said...

meriah sukan sekolah depa noo :)

LYAfrina said...

time sukan y paling best.. tp kesian sbb cuaca skarang pns sgt.. x mcm zaman kt dulu2..pnsnya lain..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

wah banyak dapat gula2 ye..^^

Nia said...

Salam ziarah, yg paling comel part mama dia sorok gula2 masa kat rumah, hehe

BERT said...

skang ni mmg musim sukan kan.. mana2 skolah tgh sukan skang ni.. tp syg time jerebu.. hrp tade la yang sakit2 hehe

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

tahun2 lepas tak pernah miss mesti pegi tgk sukaneka anak yg sulung.. sukaneka tahunan yg ke 50 lebih.. hehe.. nampak sgtlah sekolah dia sekolah lama kan... skrg semua dah tinggal kenangan.. adiknya akak hantar ke sekolah lain.. sbb sekolah kakaknya dulu hanya utk murid perempuan.. dah abg dia hantar ke sekolah situ.. rasanya adik no. 3 pun hantar jelah sekolah sama ngan abangnya... senang nak handle..

dwaty said...

Sekolah x tutup lg masa tu ker kak???