TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, November 8, 2012

AEISH ADA KAWAN, SIAPA TUH....


Salam Semua........


Masa besday aeish baru ni, saya ada jemput kawan aeish, elok mereka sampai hujan turun dengan lebatnya malam tu...

Alhamdulillah, aeish mudah berkawan mungkin duduk ditaska pelbagai peringkat umur ada, bila jumpa kawan yang sebaya dengannya mesti nak usik, senyum kadangkala siap melambai tangan kearah mereka padahal tak kenal pun...

Sekarang aeish dah 3 tahun dan kebetulan  anak jiran saya juga sebaya dengannya, jom tengok siapa kawan aeish ni.......




  






Ariana Qistina Binti Rahmad 
(minta maaf sayang kalau auntie salah eja....)
3 tahun sebaya aeish
 ada nama manja tau NA O MEI.......
dua-dua sungguh comel.............






26 comments:

Rai Ourkizuna said...

glamernya nama naomei..hehe

lieyalatif said...

siap bercrown lagi hah heheeh...comel2....

suke name gelaran tu kak...pelik n unik...tapi comel jek menyebutnyer....

JaSSNaNi said...

teringat citer na-o-mei tu.. :)
tak lepas dia dari crown ye.. :) gugurl mmg camtu.. :P

Tentang Kita said...

suka rambut kerinting tu...

intanfirdaus247 said...

Alololo..comel aesh dengan NaOmei ni..hehehe…main princess princess ye aesh..? hehehe

amirah said...

kerinting rambut nya...comel..aeish pun comel ngan tiara nya.. : )

Kathy Tuah said...

eh, teringat dgn citer naomei dulu ^^

Aishah Jahirah said...

curlynye rambut dia....comel dua2 pun..:p

Fai CeritaCinta said...

naomei.. hehe,cute.. curlnye rambut die...

N i e Z a said...

hehehhe..siap ade crown lg

Ema Blog said...

comel...rambutnya cantik nlaaaa

BERT said...

comelnye na o mei dgn rmbut kriting dianya

Qhaifa Nur said...

- (Rai Ourkizuna)

kadang2 sya tersasul guna, maklumlah ada 2 nama......

- (lieyalatif)

masa besday aeish, seronok tgk aeish pakai corwn tu yg sarung jap kat dia...

sedap dan unik juga...dulu nenek dia rajin panggil nama manja tuh...

Qhaifa Nur said...

- (JaSSNaNi)

ingat lagi masa tu citer na o mei tgh femes...entah mcmana bole letak nama tuh...

comey gegurl pakai crown nih...

- (Tentang Kita)

itu yang mahal.....

Qhaifa Nur said...

- (intanfirdaus247)

skrg dh pandai main malah berkawan, tapi tulah aiesh lasak sikit, kwnnya lembut....

- (amirah)

suka gegurl rambut macam tu, rasanya senang nak ikat...rambut gini kena rajin ubuh minyak..klau tdk kembang..

Qhaifa Nur said...

- (Kathy Tuah)

...eh, mmg pun, sempat juga tonton citer tu...

- (Aishah Jahirah)

alhamdulillah, ada juga aeish teman....

Qhaifa Nur said...

- (Fai CeritaCinta)

nama manja aeish aya (singkatan saya he..he..)

dengarnya darah pakistan, mmglah comel....

- (NieZa)

crown tuh yg mahal he..he..

Kakzakie said...

Rambut kawan Aiesh macam anak bongsu kakak susah sikat.

Qhaifa Nur said...

- (Ema Blog)

rambut mahkota wanita tuh...mmg jeles i he..he..

- (BERT)

manis juga...

Qhaifa Nur said...

- (Kakzakie)

rambut macam ni juga Kakzakie...
kalau tak letak minyak sure susah nak sikat...kalau abgnya kata rambut awan nano suka2...

intanfirdaus247 said...

aesh jangan buli naomei ye..hehehe

munna said...

mmg comel budak berdua ni

NM02 said...

sangat comel

Huda said...

nama na o mei cam tajuk drama dulu keluar kat tv, rambut dia yang mahal tu..

fieda said...

cantiknya rambut dia..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waaahhh dasyat nama glemer kawan baru aeish yerkk :)