TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, October 14, 2011

Rezeki Malam Jumaat...


amboi banyaknya makanan, siapa pulak yang belanja ni????????












tiada siapa yang beli atau tiada siapa yang belanja....

semalamkan malam jumaat, setiap masjid/surau mesti ada buat bacaan yassin maka ramailah insan - insan yang berhati mulia ini akan bersedekah

boleh dikatakan bila tiba setiap malam berkenaan, memang banyak orang yang akan bersedekah, kekadang sampai berlebihan lebihan pulak

dah rezeki anak - anak pergi ke surau malam tadi, tengoklah banyak betul makanan yang mereka bawa balik rumah, jenuh juga nak menghabiskannya.....

28 comments:

Tihara said...

selera kan bila makan ramai2 camni :)

MamaEma said...

rezeki

ikatankasihku said...

murah rezeki org yang brsedekah tu...sekali sekala tukar selera sukalah budak ni..hehehe

Kakzakie said...

Banyak tu Qhaifa. Lain kali kalau hari Jumaat tak payah masak tuk makan malam.:)

liemaopurut said...

murah rezeki......;p

munna said...

seronoknya ramai2 makan tu.......

Qhaifa Nur said...

Tihara

kecoh yang lebih...

halila Ibrahim said...

murah rezeki org yg bersedekah tu kan ... dalam rezeki setiap org akan ada rezeki orang lain ..

h4ni3 said...

murah rezeki

mama dia boleh gantung periuk la camni :))

Qhaifa Nur said...

MamaEma

rezeki..

Qhaifa Nur said...

ikatankasihku

mudahan begitu hendaknya...kalau nak tahu mmg tiap minggu menunya nasi lemak..

Nur Raihana Abd Rahim said...

tetiap minggu camni best nya la hai..hehehe

Qhaifa Nur said...

Kakzakie

masak juga tp tak banyak..

Qhaifa Nur said...

liemaopurut

tu yg suka benor anak2 ke surau...

Qhaifa Nur said...

munna

seronok juga

Qhaifa Nur said...

halila Ibrahim

ya..betul tu

Qhaifa Nur said...

h4ni3

kasihanlah anak2 mama jika digantung kuali..

Qhaifa Nur said...

Nur Raihana Abd Rahim

memang cam ni lah setiap minggu...

::FAIZ FARISH:: said...

new header

ct rahani said...

Alhamdulillah.. len kali setiap jumaat akak leh cuti masak.. hehe..

miloais said...

rezeki tu...
kalo terlampau banyak
sedekah aje pada jiran yg tak pegi...

Puan Kutu said...

wow makan free.rezeki2..Alhamdulillah..:)

Qhaifa Nur said...

FAIZ FARISH

nak lawan dgn header faiz lah...he..he jgn mare

Qhaifa Nur said...

ct rahani

nanti akak fikirkan..he..he..

Qhaifa Nur said...

miloais

selalu hantar kat darul kifayah..rumah anak yatim

Qhaifa Nur said...

Puan Kutu

alhamdulillah..

farah adila said...

syukur...rezeki..:)

Syieda_Joy™ said...

rezeki...alhamdulillah...^_^

sudah folo akak.. folo me back ye?