TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, May 3, 2011

Cuti 1 Mei yang padat ........

      TQ to my family sebab sambut bufday afnan 3 tahun (29/04/11)..walaupun afnan x mengerti apa-apa lagi tapi hati ini bersyukur sebab mereka x lupa sambut bufday anak-anak aku..

  Malam tu juga siap- siap nak balik umah mertua puchong aja, ada majlis juga keluarga pak long dari pasak bertandang kat umah mak untuk menghantar anak buahnya bertunang dekat je kat Wangsa Maju...he..he..penat macam-macam yang nak dimasak..rasanya nak duduk berehat pun x dapat ada je kerja yang nak dibuat uuuuu mengeluh sesaja.Yang peningnya gegirl aku asyik kena usik je dengan rayyan, kalau gurau manja x pe le ni siap cakau dan gigit..cian aeish busyuk mama.

 Yang bestnya pagi ahad aku dan suami pergi pasar salak tinggi pukul 6 pagi dah bangun, memang best betul pasar ni macam-macam ada banyak ala-ala kampung jualannya....best giller.

  Badan masih terasa penat yang amat sangat tapi tanggungjawab harus dilaksanakan.

 p/s - nak pergi lagi pasar tuuu...

 

No comments: